گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۷۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۲۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۳۰۷۴۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۷۷۴ مورد

آئین زنگ سلامت در بجنورد برگزار شد

شنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٢ ساعت ١٦:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 675 نفر )


در نخستین روز از هفته سلامت، با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مدیران آموزش و پرورش، زنگ سلامت در مدرسه 13 آبان بجنورد به طور نمادین نواخته و برنامه‌هایی به همین مناسبت اجرا شد.

ه گزارش وب‌دا، صبح روز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه 1402، دکتر محمدرضا اکبری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مراسم زنگ سلامت که به مناسبت آغاز هفته سلامت در مدرسه ۱۳ آبان بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اولین روز کاری هفته سلامت در میان سفیران حوزه سلامت در آموزش و پرورش رقم خورد.

وی ترویج فرهنگ سلامت و خود مراقبتی را هدف هفته سلامت عنوان کرد و افزود:  نمایشگاه سلامت فردا با حضور مسولان استانی افتتاح خواهد شد.

دکتر اکبری با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند نقش پررنگی را در این حوزه ایفا کنند زیرا فرهنگ ساز هستند، افزود: پیشگیری اولویت کار ما است و این مسئله از مدارس آغاز خواهد شد و به این واسطه حلقه مفقوده سلامت را جبران می‌کنیم.


ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: سلامتی از جمله نعمت‌های پنهان است که خداوند به ما داده است.

وی با بیان اینکه هر دانش آموز سفیر سلامت ابتدا باید خودمراقبتی را فرا گیرد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اقدامات کارشناسی خوبی را در زمینه تغذیه، ورزش و خود مراقبتی انجام داده که باید از آن استفاده کرد.

وی در انتها با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی، تصریح کرد: دانش آموزان باید مراقبت از جسم و روح خود را در این فضا جدی بگیرند.

گفتنی است؛ 9 تا 15 اردیبهشت‌ماه 1402 به عنوان هفته سلامت نامگذاری و برنامه‌های متنوعی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی شده است.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
معرفی بیمارستان (۲۰۹۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...