گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۵۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۳۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۷۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۳۰۵۳۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۷۷۴ مورد

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت: دستیابی به شاخصه‌های موفقیت در حوزه سلامت نیازمند تلاش همگانی است

شنبه ١٣ اسفند ١٤٠١ ساعت ٨:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 531 نفر )


معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت در آئین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دستیابی به شاخصه های موفقیت درحوزه بهداشت و درمان نیازمند تلاش گسترده تمام جامعه علوم پزشکی است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دنداند پزشکی وبه نقل از مفدا خراسان شمالی، دکتر عباس شیراوژن صبح پنج شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی‌های مقدماتی طرح نظام ارجاع و پزشکی کشور انجام شده است و امیدواریم با تلاش و همت مسئولین و با استفاده از این طرح از مشکلات مردم کاسته شود.

معاون امور فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها گفت: ۵ هزار تخت به ظرفیت‌های موجود خوابگاهی کشور اضافه شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۱۱۰ هزار نفر از دانشجویان، همکاران و و اساتید در جشنواره قرآنی شرکت کرده که از این تعداد بیش از ۴۴ هزار نفر در جشنواره معرفتی حضور داشتند.

شیراوژن با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: با روی کار آمدن سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امیدواریم تحول مدیریتی خوبی رقم بخورد.

معاون امور فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت ادامه داد: برای دستیابی به شاخصه‌های موفقیت در حوزه درمان و سلامت نیاز است با همت جامعه علوم پزشکی این شاخصه‌ها را با محوریت عدالت ارتقا دهیم.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
معرفی بیمارستان (۲۰۹۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...