گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۷۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۳۰۷۴۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۷۷۴ مورد

برگزاری اولین کارگاه آموزش پزشکان درمانگر اعتیاد در کشور

دوشنبه ٢٤ شهریور ١٣٩٩ ساعت ١٤:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 4034 نفر )


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اولین کارگاه آموزش پزشکان درمانگر اعتیاد در کشور با همکاری گروه mmt معاونت درمان و معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان طی 2 جلسه حضوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر قاسم بیانی افزود: ۱۰ جلسه غیرحضوری نیز تحت عنوان وبینار در حال برگزاری است که تا چهارشنبه 26 شهریورماه ادامه دارد و ۴۰ پزشک عمومی و متخصص استان در آن شرکت کرده اند.

وی عنوان کرد: دکتر سید کاوه حجت دبیر علمی کارگاه آموزشی و دکتر علی نظری، دکتر محمدعلی توکلی، دکتر عباس کمالی، دکتر افسانه حسامی فرد، دکتر رامتین جهانگیری و دکتر علیرضا نیکزاد از سخنرانان این کارگاه هستند.

دکتر بیانی با اشاره به کمبود پزشک درمانگر اعتیاد در استان گفت: در زمان مرخصی پزشک کلینیک ترک اعتیاد، پزشک آموزش دیده در حوزه درمانگر اعتیاد برای جایگزین کردن نداشتیم که خوشبختانه با برگزاری این کارگاه، پزشکانی که تمایل به فعالیت در این حوزه هستند، آموزش می بینند تا از تخصص آن ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در حال بررسی میزان بازدهی این کارگاه است و اگر این کلاس ها موفقیت آمیز باشد برگزاری این کارگاه به دانشگاه های دیگر نیز تعمیم داده می شود.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:










جستجو
معرفی بیمارستان (۲۰۹۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...