شرح وظایف:
شرح وظایف مسئول امور اداری :
دریافت دستور و برنامه کار از مقام محترم معاونت اداری و مالی
تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه فعالیت های آن ها از طریق مشخص نمودن هدف فعالیت،نوع
فعالیتبه منظور افزایش بهره وری، ساده شدنکارها، تفکیک واحدها،تخصص افراد
پیش بینی و برآورد نیروهای انسانی مورد نیاز از طریق جداول(Excel,Qlik view )و بانک های اطالعاتی به منظور
تامین و توسعه نیروهای انسانی متخصص وکارآمدبرای رسیدن وضعیت مطلوب سازمان در آینده
نظارت بر انجاممکاتبات وحسن جریان اموراداری واحدهای تحت سرپرستی از طریق تطبیق عملکرد با استانداردهابه
منظورتحقق کارآیی نیروی کار
شرکت در کمیسیون های مختلف، سمینارها و جلسات تحت نظر مقام مافوق از طریق اطالع رسانی الکترونیکی به
منظور حل مشکالت یا اخذ تصمیمات کاری
نظارت و سرپرستی بر قسمت های تابعه امور اداری محل خدمتی از طریق چک لیست های نظارتیبه منظور حسن
انجام خدمات و افزایش رضایت مشتریان درون و برونسازمانی
اتخاد تدابیر الزم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری و پیشنهاد به مقام مافوق ازطریق اجرای پروژه های بهبود
مدیریت وتحول اداری به منظور بهبود وگسترش عرصههای جدید ارائه سطح کیفی خدمات با بهرهگیری مناسب از
ظرفیتها و امکانات فناوری نوین
نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی کارکنان واحد محل خدمت(استخدام، بازنشستگی، ترفیعات،حقوق و مزایا،ماموریت
آموزشی،عائله مندی و اوالد،طبقه،رتبه) و بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها از طریق سازمان
الکترونیکی به منظور رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری
نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان از طریق سازمان الکترونیکی به منظور تعادل در جبران خدمت کارکنان
فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان از طریق اجرای مقررات و بخشنامه های مربوطه به منظورارتقاء رفاه
کارکنان،ارتقای بهره وری و توانمند سازی نیرویانسانی وتأمین سالمت زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی
تهیه گزارش از مشکالت ،فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به مقام محترم معاونت اداری و مالی
ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های آموزش شغلی وبرنامه های نرم افزاری
ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصالحی موردنیاز
انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد یادشده و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.