گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۹۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۲۷۸۰۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۷۷۴ مورد

حضور مسئولان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در راهپیمایی روز جهانی قدس

جمعه ١٠ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٢٠ ب.ظ   ( بازدید : 6881 نفر )


در جمعه پایانی رمضان مردم، خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر دادند.

 

به گزارش وب دا ، همزمان با آغاز راهپیمایی مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی همزمان با دیگر استان‌های کشور با مشت‌هایی گره زده ضمن اعلام انزجار خود از جنایات و توطئه چینی های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از ملت فلسطین به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی که از میدان شهید و نهایتاً مصلی بزرگ شهر بجنورد با حضور پرشور و حماسی خود راهپیمایان برگزار شد، آحاد مردم بجنورد ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب، هم‌صدا با امت بزرگ اسلامی در روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف و سرزمین مظلوم فلسطین را فریاد زده و تنفر و بیزاری خود را از رژیم جعلی و جنایت‌پیشه صهیونیست و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان اعلام کردند.

مسئولان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز دوشادوش مردم مومن و روزه دار در این راهپیمایی شرکت نموده و هم نوا با مردم همیشه در صحنه و انقلابی خراسان شمالی و تمام مردم آزاده جهان و ایران اسلامی، ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
معرفی بیمارستان (۲۰۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...