گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۹۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۲۷۹۴۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۷۷۴ مورد

بیش از 136 هزار بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند

چهارشنبه ١ خرداد ١٣٩٨ ساعت ٩:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 6671 نفر )


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمار کل بستری شدگان در سال ۹۷ را 136 هزار و 471 نفر ذکر کرد و افزود: به صورت میانگین ماهانه 11 هزار و 395 نفر در بیمارستان های این استان بستری شده اند.

به گزارش وب دا، دکتر عباس کمالی از ارائه خدمات درمانی توسط 11 بیمارستان در استان خراسان‌شمالی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۹ بیمارستان دانشگاهی و دو مورد غیر دانشگاهی است.

وی در پاسخ به این سوال که با کمبود چه رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در این استان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی به رشته‌های فوق تخصصی نظیر روماتولوژی، ریه، خون، هماتولوژی بالینی، هماتولوژی اطفال، جراحی عروق، سوختگی و جراحی قلب نیاز بیشتری دارد.

دکتر کمالی اجرای طرح تحول سلامت را زمینه ساز ارائه خدمات درمانی مطلوب تر و مناسب تر عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به ارائه خدمات با تعرفه پایین دولتی توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص عضو هیئت علمی دانشگاه، میزان رضایتمندی مردم از حوزه درمان نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمبود بیش از 400 پرستار در استان در خصوص تعداد پرستاران فعال در خراسان شمالی نیز اضافه کرد: اکنون 1300 پرستار در این استان مشغول به خدمت هستند که ۱۸درصد آقا و ۸۲ درصد خانم هستند.

وی با اشاره تنوع خدمات ارائه شده پاراکلینیکی ابراز امیدواری کرد که با افزایش و توسعه این خدمات شاهد افزایش میزان رضایتمندی مراجعین در بخش درمان باشیم.

دکتر کمالی در بخشی از سخنان خود با اشاره به موضوع راه اندازی همراه سرا در بیمارستان های استان نیز تصریح کرد: با همکاری گروه‌های خیرین، در بیمارستان‌های مانه سملقان، شیروان و بجنورد برنامه هایی در این حوزه در دست اجرا است.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
معرفی بیمارستان (۲۰۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...